Drop It Like It's Hot
S21, E8: In the midst of a deadly heat wave, the team at Grey Sloan struggles to keep up with an overwhelming amount of patients; Amelia and Winston face a challenging surgery; Jo and Lucas run an errand for the hospital that takes an unexpected turn.