Dual
S3, E13: In the aftermath of the showdown against their father, the Petrelli brothers find themselves battling against one another, as Nathan makes a move that will have global repercussions. Sylar holds Claire, HRG, Meredith and Angela hostage at Primatech and a face-off ensues. Ando, Matt and Daphne continue their attempts rescue Hiro, and Dr Suresh may be their only hope.