Duel
S3, E14: Enders, zombies, wild beasts, and whatever twisted horrors The Man can dish out, none of it stops Addy in her pursuit of Lucy. Meanwhile, Lucy makes The Man's life a living hell, summoning all manner of zombie obstacles. And if that weren't bad enough, every time he turns around, she's older!