Doom Patrol Dumb Patrol
S2, E7: Miranda helps protect the Doom Patrol from some truly terrible ideas after a mysterious package arrives at the manor; Rita's visit to the Cloverton beekeeper leads her to confront her mommy issues; Niles heads north to find Dorothy's mother.