S1, E1: Sebastian prepares to take the most important step of his life, marriage. However, what seemed to be the most romantic proposal in history, ends up becoming a nightmare when a video is revealed in which Lucia, his girlfriend, is cheating on him. With the help of his friends, Sebastian will have to rethink where his life is going if he wants to learn how to survive the single life.