Duncan and the Grumpy Passenger
S18, E11: Duncan is the grumpiest engine on the narrow gauge railway. He is always complaining about one thing or another. But when Duncan gets a very grumpy passenger Duncan finds his grumpiness very annoying. So he decides to do everything he can to make the grumpy passenger stop complaining. But Duncan soon learns that you can’t make everyone happy.