In the Footsteps of Van Gogh Early Years in Brabant
S1, E2: Take a journey through Vincent's younger years as Jean-Pierre shares a personal connection and details the events that marked Van Gogh and shaped his career. From learning French and English to taking his very first art class, Brabant and its landscapes leaves an indelible mark on the young Vincent.