Earth Skills
S1, E2: Having discovered that Jasper may still be alive, Clarke, Bellamy, Octavia, Finn and Monty set out on a mission to locate their friend and are shocked at what they find. Meanwhile, on the Ark, Abby is determined to get to Earth, and enlists Raven (guest star Lindsey Morgan) to craft an escape pod.