Earthquake
S2, E3: An earthquake hits, leaving Claire stuck in the bathroom with the plumber, Manny experiencing an existential crisis while out with Jay, and Mitchell and Cameron digging themselves deeper into a lie when they use the quake to get out of a themed brunch party thrown by their friend, Pepper.