Easy as Pirozhki!! The Grand Prix Final of Tears
S1, E1: Yuri is at a crossroads after suffering a miserable defeat at the Grand Prix Finals. Uncertain whether to retire or to continue, Yuri holes up in his family home. However, a chance circumstance causes him to catch the eye of a five-time world champion.