Echo
S9, E4: Tess forces Oliver to come to a Queen Industries gala to put the Board at ease, but things go awry when the Toyman shows up with a bomb and a plan to take revenge on Oliver. The Toyman tells Oliver he must confess to murdering Lex or he will blow the place up. Meanwhile, as part of his training, Jor-El gives Clark the ability to hear other people’s thoughts.