El Diablo
S1, E3: Darren Richmond is hassled by reporters who ask about his connection to Rosie Larsen and how her body came to be found in one of his campaign cars. Richmond suspects that one of his team leaked the story which consequently causes a big shake-up with his campaign. Detectives Sarah and Holder track down a potential witness to Rosie's murder and are led to a new suspect. They also come across the possible crime scene.