Electricity: Ultimate Energy Converter
S1, E4: Discover what makes electricity such an attractive vehicle for energy. Learn how electricity can come from oil, coal, solar, and other forces, and how electricity travels through wires with the help of voltage. Also, examine recent advances that make it easier for us to choose where we source our electricity.