Gilmore Girls Emily Says 'Hello'
S2, E9: When Tristan and Rory are cast as Romeo and Juliet in the school play, a green-eyed Dean insists on going to every rehearsal, and Lorelai endures Luke's teasing after she dates a much younger guy.