Employee Of The Blunt
S2, E1: Snooki, Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray ride in the party lane in 'Road Ragers', get stuck with some 'Booby Problems', and take a toke break at work in 'Employee of the Blunt'.