En Garde
S1, E7: The whole family comes out to support Manny's newfound interest - fencing. It turns out he's quite masterful in the sport, but Jay's proud enthusiasm triggers an old childhood wound for Mitchell. Meanwhile Phil is determined to find where Luke's hidden talents lie.