Enclave Chaos in Cooch Bechar
S1, E3: An enclave of one country in an enclave of another country, itself within an enclave… This oddity was located on the border between India and Bangladesh in the mad patchwork of enclaves in Cooch Behar. This is a case for Crazy Borders!