End Times
S4, E12: Ordering his family to take advantage of the protection the DEA is giving Hank (Dean Norris), Walt (Bryan Cranston) awaits whatever is in store for him. But when his girlfriend’s son is poisoned, Jesse (Aaron Paul) teams up with Walt to go after the man he is convinced is responsible: Gus.