S1, E5: In their first year of university, tomboy Xia Lang Lang, spoiled girl Huang Fu Shu Min, rich girl Fan Xiao Yu, and nerd Yang Jia Qian meet and becomes friends. As they grow together, their friendship also deepens after everything they experience.