Word of Honor EP 6
S1, E6: Zhou Xu manages to fend off the attackers but gets injured. Lao Wen helps him heal his wounds and tries to uncover his disguise; Zhao Jing and Shen Shen travel to Yueyang to meet Gao Chong.