S2, E1: We re-join our unconventional hero Kieren Walker keeping his head firmly down in Roarton. When hardline Pro-Living MP Maxine Martin erupts into the village, Kieren's instinct is to flee. However, he is overjoyed when his best friend Amy Dyer returns home with a mysterious ULA stranger, Simon, in tow.