S1, E1: D.I Gabriel has just returned to work after being shot on an undercover job; his partner was killed and Gabriel suffers amnesia with a bullet lodged in his head. He leads the police investigation of the murdered drug baron Harvey Wratten and finds himself in a race with the other side of the line – the drug dealers who want to know who killed their boss.