S1, E1: Thomas Shelby, leader of the Birmingham gang, the Peaky Blinders, comes into possession of a shipment of guns from the local BSA factory. Aware that keeping the guns could lead to trouble with the law, Thomas nonetheless wants to use the guns to increase the Peaky's power.