S1, E1: This tells the story of a group of teenagers who, for the sake of their dreams, love, and responsibility, trudge through the gloom of the chaotic world to save the world. The orphan Huzi accidentally swallows a red pearl, a treasure of Yang, and befriends with Qi Xiao Xuan, a national demon master. The two young people are forced to go on the road together because of a red pearl.