S1, E1: Partially Deceased Syndrome sufferer Kieren Walker returns home to the cauldron of Roarton, but doesn't receive a warm welcome from all. His parents, Steve and Sue, are undoubtedly pleased to see him, but his sister, Jem, isn't so ready to pick up where they left off when Kieren died back in 2009.