S23, E1: In the first show of the new series, Chris Evans takes the Dodge Viper ACR to the home of Top Gun in Nevada, to battle Sabine Schmitz in a Chevrolet Corvette Z06. Matt LeBlanc tackles wildest Morocco in Somerset's finest off-roader, the Ariel Nomad. Back on British soil, Evans and LeBlanc take a rather soggy road trip to Blackpool in a pair of roofless Reliant three-wheelers, whereupon they are tasked with defending the honour of their nations in a series of gruelling UK-versus-USA challenges. Back in the studio, this week's celebrity guests are Social Network star Jesse Eisenberg and Gordon Ramsey.