Israel and the Palestinians: The Road to 7th October Episode 1
S1, E1: Israeli prime minister Ariel Sharon's controversial withdrawal from Gaza in 2005 opens the door for Hamas to seize control, while efforts to broker peace are thrown into turmoil.