S14, E1: The team looks forward to welcoming a new recruit into their midst, whilst Mervin can't wait to get off the island. But before he catches his flight, Mervin becomes embroiled in the murder of a young man who's found in a ravine. The case becomes more compelling when they find the victim has left them a mysterious message.