S4, E1: Return of the period drama series about the owner of the iconic London department store. It is now 1928 and Harry Selfridge is at the pinnacle of his power and public celebrity - a retail giant at the heart of the roaring twenties. A man-about-town in London and often gambling abroad, rumours of Harry's latest fling light up the social circuit at Victor Colleano's new nightspot. This is a time of rapid change and progress. Fashions and musical tastes are evolving. It is a new and modern world with the crackle of radio and exciting new technologies. At home, Rosalie has a daughter, Tatiana, the apple of Harry's eye. Mr Grove celebrates his birthday with best friend and colleague Mr Crabb while Miss Mardle's mysterious absence has clearly left a big hole in Grove's life. Harry's son and heir to the empire, Gordon is now happily married with two young sons, but there is a coolness between him and his father. Mae returns to London, hurt and humiliated.