S1, E1: Prestigious lawyer, Juan Elias, wakes up after a car crash suffering from amnesia. He soon discovers that he's the main suspect in the disappearance of his niece, Ana Saura, a twenty-five-year-old girl who was also a student of Elias' at the university. The case will pit two powerful families against one another, dredging up secrets from the past they thought long forgotten. Furthermore, during the court proceedings, Elias finds himself up against Eva Duran, the lawyer for the prosecution and Elias' former student and lover. The lawyer tries his best to convince Eva that she's the only one he remembers, but she feels like he's just using her again and decides to leave the case.