Faking Hitler Episode 1
S1, E1: Reporter Gerd Heidemann needs a real scoop, as he hasn't had a big story in a while. Konrad Kujau, not making enough selling fake memorabilia to old Nazis, desperately needs money and has the idea of forging Hitler's diaries.