Gracepoint Episode 1
S1, E1: A young boy Danny is found dead on an idyllic beach in the small seaside town of Gracepoint, spurring a major investigation lead by Detective Emmett Carver, who has just arrived in Gracepoint to fill a high position in the town's police force.