S1, E1: After meeting the twins' parents, Lisa is shocked to discover that her connection to the family might be more than just professional. As the complications within the investigation grow, the hunt is on to find the twins before it's too late. Lisa must also deal with her own family's problems when daughter Abbie is suspended from school.