S1, E1: Hugues d'Avène, a high dignitary of the Hospitaliers order, comes to inspect the accounts of the Commandery. Thomas and Géraud, who are embezzling part of the taxes, are about to be discovered. However, Thomas has recognised Constance de Montet, a lady who has returned to settle on a neighbouring estate, as the girl he had once been in love with.