S2, E1: A year after the bombings, Trestford boss Richard Melnick dies in Antwerp, and CTU's Christian de Jong remains under investigation for shooting Luca Rivera. In Ireland, Bibi Brannigan makes an offer to CAB, now led by DS Claire Wallace.