S18, E1: In the first of a brand new series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May head to Italy for a supercar shootout featuring the Lamborghini Aventador, the McLaren MP4-12C and the Noble M600. Their trip starts at the incredible Nardo test track, a facility so massive it is visible from space, before heading north for a nerve wracking drive around the centre of Rome. The journey concludes at the legendary Imola circuit, a track challenging enough to have embarrassed many an F1 driver, with a timed challenge against the incredible skills of The Stig. Back in the studio, the presenters look forward to some car highlights of 2012 and another top celebrity guest takes the wheel of the Reasonably Priced Car.