S1, E2: A brutal murder rocks Bradford’s underworld, inflaming tensions between its rival gangs. Harry’s search for the killer leads him to the victim’s ex-boyfriend, discovering details of her secret life. Meanwhile, Saima makes a risky attempt to mend family ties.