S1, E2: In a bizarre turn of events, ex-leader of the EDL, now paedophile hunter, Tommy Robinson arrives in Barrow to visit the men Ellie has accused. A police investigation casts serious doubt on her claims, and Ellie is arrested and a trial date is set.