S1, E2: Jeremy Peeters joins the gang headed by Alidor Van Praet; Jeremy replaces Alidor's former right-hand man, Andy, and his job is to disable the bank's security system. Alidor's daughter, Ada, takes charge of preparing Jeremy for the task.