S2, E2: After six months on the outside, Orla finds herself back in Carlingford. Desperate to maintain contact with her kids, she’s willing to risk extreme action. Meanwhile, Abi contemplates revenge, close to breaking point, whilst Marie-Louise encourages her to open up about her past.