McMafia Episode 2
S1, E2: Alex reluctantly joins Semiyon in Prague as he ventures on a plan that will hugely cost Vadim's business interests. Alex is asked to put his own business in danger as the pressure mounts, and Dmitri's grief takes increasing grip as he spirals out of control, leaving the family feeling lost. Meanwhile, a young girl lands in Cairo and embarks on a very different journey.