All Those Things We Never Said Episode 2
S1, E2: Michel and Julia are in Bruges. In the crowd, the young woman thinks she recognises Christian, her father's faithful personal assistant. Julia remembers her childhood sweetheart, Tomas, whom she had met in Berlin when the Wall came down.