S21, E2: Richard Hammond is on the shores of Lake Como testing the exciting new Alfa Romeo car against Jeremy Clarkson, who’ll be riding a quad bike. Meanwhile, James May is at Camp Bastion in Afghanistan looking at the incredible efforts behind the army's largest vehicle redeployment since the Second World War. Finally, Thor actor Tom Hiddleston is on the track as the Star in a Reasonably Priced Car.