S1, E2: Alejandro is settled both in life and in love when his mother tells him he was conceived during 4 nights in the Carnaval de Barranquilla. Urged by his mother, Alejandro travels to Barranquilla to find his father. He arrives during the height of the Carnaval de Barranquilla season and acclimates well to his adopted city, their culture.