S1, E2: And now our threesome have to figure out how to explain their unusually triangular relationship to the world. And most crucially – to Alice’s domineering and not entirely nice mother Lorraine (who is not fond of Mitch but adores Richie). Alice takes Lorraine off to dinner to break the bad news; she’s marrying Mitch. But how to explain the threeway daddy-mummy-daddy set up?