S1, E2: The girl that Eva almost drove over turns out to be suffering from some mysterious illness. Can she be Eva's daughter, Josefine, who disappeared seven years ago? And who, in that case, is behind her disappearance? In search of answers, Eva gets in touch with former police officer, Olof Gran, who has a strange enough theory, to say the least. Eva's investigation proves to be more dangerous than she'd imagined.