S1, E2: Crime drama series based on the real-life Hatton Garden robbery of 2015. Returning for a second attempt at the Hatton Garden Safe Deposit Company vault, the gang - who are now led by Terry Perkins - attempts to finish what they started. They must obtain new equipment and get back into the building, but time is getting tight with the Bank Holiday weekend slipping by. Bitter disagreements also mean that the gang are two members down.