Kiri Episode 2
S1, E2: Tobi searches for his son, Nate, the prime suspect in the case, and faces up to some uncomfortable truths about his relationship with him. The witch-hunt is intensifying around Miriam as she's under pressure to admit she is to blame for what happened to Kiri, while Kiri's foster family of Alice, Jim and Si also find themselves in the media spotlight.