S2, E2: Cutter and the team are joined by Jenny Lewis, a sharp, cynical PR guru who is also the spitting image of Claudia Brown. However, she is horrified when she is given a taste of her new job, as the team visits an office block where a mysterious, foul-smelling mist is harbouring some giant carnivorous creatures.