S20, E2: Jeremy Clarkson tests the sensational 730 horsepower Ferrari F12 in the wide open spaces of Scotland, Richard Hammond harnesses the power of motorsport to find the world's best taxi, and James May pays tribute to BBC Television Centre using a motorcyclist and a pair of Parkour runners. Meanwhile, the extraordinary BAC Mono is put to the test on the track and movie director Ron Howard is the star in the brand new Reasonably Priced Car.